sobota, 2 lipca 2016

TY + JA = MY:) Ślubny komplet

Witajcie
Dzisiaj jest dla mnie WSPANIAŁY dzień:)
oficjalnie dołączyłam do FANTASTYCZNEJ grupy 
niesamowicie zdolnych projektantek 
tą radością chcę sie z Wami dzielić
we wszystkich moich inspiracjach.

Ślub to wyjątkowy czas,
wymagający niezwykłej oprawy, 
dlatego przygotowałam ślubny komplet
kartkę w pudełku...
 w nieco industrialno - romantycznym stylu.
Oczywiście nie mogło zabraknąć  cudnych tekturek
kwiatów, papierów, brokatu i innych dodatków.









A w sklepie między innymi znajdziecie:)












Pozdrawiam serdecznie
i mam nadzieję, że spodobał się Wam mój debiut
na blogu CRAFTY MOLY:)
  Artiza


3 komentarze:

  1. Przepiękny komplecik. Stylowy mimo tego, że wcale nie jest w tradycyjnej ślubnej bieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny komplet. przepiękne połaczenie kwiatków. mam nadzieję, że tez sie kiedyś tak nauczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)
Thank you for your comments :)